Wednesday, February 2, 2011

All about Chocolate

Harini aku kt Melaka, kalu smp cni je mesti penyakit Mr. M tu datang..tp bukan kali ni yer..kali ni punye la rajinnnn..mama aku pun pelik...apehal le rajin benau kan...

Sambil menerjah (bukan abg nas TERJAH) blog2 kakak2 ku yg boleh buat aku makin gemuk..Ditambah dengan kerajinan ala chef Wan..zusssssss trus ke dapur...

Bukan buat ape pun...ckit2 je la hhhheee


1 ) Choc Egg Pudding
 Ni yang da siap kukus...Sedap? nak tgk lagi? ha pi la bawahhhh

 Siap letak anggur lagi gtew...ikut tekak masing2 la kan..nak mkn dgn strawberry ka..bluberry ka..jgn mkn dgn blackberry sudahh..



Resipi amik dr Kak Fida@MyR..ni link die yer  (  Choc Egg Pudding  )


2) Chocolate Muffin

Ok yang ni pulak..aku beli tepung yg owner kedai bakery febret aku kt melaka...die da siap wat adunan sume...cuma + butter cair + telur + choc chips jer...xsmp 5 minit...Bak kate cina kedai tu.."ni try la siap suma senang' kacau bakau je" hahha..hihih pekat tol bahasa Melaka..tp sedapp..die jual adunan tu dlm Rm6.50.
Ha da siap boleh tengok hasilnya kt bawah ni....



Nyummmiiiiieee


Selamat menjamu....mata =)

No comments:

Post a Comment