Sunday, January 30, 2011

Weekend project

Hi all,

Lama x sembang kan? kan? hhehehe..
Saje nak cite la cket2...tp sebenornye xde cite...
Weekend xde pape nak buat so jln2 la aku di pasar borong...mcm2 la aku borong kt sana..pupus sudah duit aku tp happy sbb barang2 dapur kot...yg nak mencekik pun aku jugak bukan nye orang lain ye dok?

So korang layan je la ape yang aku masak ni...Sape yang pose ganti tu..seelok2nya tgk la mase nk berbuka ni ye hahahahhahahahh



murah ikan siakap tu kt pasar borong....swonoknyeeeeeeeeee...
resipi ikan siakap tu senang je...sape nk bgtau yer....kite kongsi2 la resipi...


Erppppp...kenyang dah..meh membuta +_+

4 comments:

  1. Salam,
    Siakap tu nampak sedap....

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Hazila,

    aah senang jer...hiris2 sume tumis je kak..
    btw saya baru je meng-gode blog akak td..
    nmpak cekodok pisang yg akak kate mmg x pass tu kan..hhhaha

    ni saya br je lps lenyek2 pisang la ni trus lapo lps nengok cekodok akak tu
    ..

    ReplyDelete
  3. Salam hani..waaa,,,nampak sedap siakap tu..mcm kat kedai ler....

    ReplyDelete
  4. tq tq tq..
    malu2 miaw saye..ahhahaha
    ni yg simple akak cube la yer..

    bwg putih (hiris)
    bwg merah (mayang)
    serai 3 btg (hiris)
    daun limau (hiris)
    cili padi & cili hidup (hiris)
    tomato
    cili boh (2-3sudu)
    sos tiram
    sos tomato
    air

    *tumis bwg putih, masuk cili boh, da garing ckit campak la bwg merah+serai+cili+daun limau.
    *tuang sos tiram+sos tomato sikit..masukkan air skit
    * last skali garam+perasa..
    da siappp...

    ReplyDelete