Wednesday, May 11, 2011

Cupcakes & Lisa Surihani ??????

Halorrrr semua, sshnye nak post nowdays...internet mcm dok dlm gua...sakitt ati...sib baik da ok...
Tadi pagi anta cc kat umah Lisa....tp bukan Lisa yang order yer...jgn over excited plak ehheheh....ni kakak angkat Lisa...G Fauziah name die...G order untuk bwk g class nak bg kt student dia kt International School...

G dgn mummy Lisa mengajor kt sana, ajor Bahasa melayu tp kena ajor dlm Bahasa Inggeris kpd budak2 melayu...hmmmm camne tu? hehhehe, ok sblm bercerrita panjang2 ni layan pic lu lah

 G order nk choc atas cc, tp lain yg aku buat..hahhaah saje jer...G lg sukeeee yg mcm ni..comel dia kate ;)

 nk bg kt budak2 mesti colorful baru la diorg suka...ye idok?

G cite la ada 1 time tu dia suruh student dia buat ayat gunakan dr kata seru CIS!
dengan selamba kodok nye student dia jawab CIS! Siapa nama awak?

HAHAHHAHAHAHA terguling2 aku gelak ...pelawok2...nasihat aku pd semua, sayangilah bahasa ibunda ;)

yer Lisa Surihani dgn kakaknye Hafizah Hani dgn CC nya Cakes by Hani...hahahahahha
 lepas begambor ni Lisa kuar g wat manicure, aku lepak trus lunch main kucing kt umah dia....malas nak kuar sbb dlm umah die aircond kuat....best wooooooo

 Pic kt bwh ni adalah Pelakon Wanita yg xde harapan nak Popular...terima kasih Berita Harian...

No comments:

Post a Comment