Tuesday, December 7, 2010

Teh Ais

Apa ada kat Kluang Station? Tgk la menu, macam2 ada lar..Paling aku suka kt ctu Teh ais dengan toast slice nyer..Hao Liao (bkn iklan mee udang tau heheh)

7 Dec, teringin gila nak minum teh ais dia..berdesupp pegi OU..WAHHH da bertukau rupe la Kluang Station cni..
Nampak moden dengan mainan color kuning tapi masih mengekalkan kayu2 konsep lama tu, nway Tahun Baru kan so rupa baru azam baru lah..

Da pegi sana order la cam biasa, TAPI yang xbest nya pulak, service nya hancuss la, dah xde speed cam dulu 240km/j. Order air dgn roti bakau je kot tp mau makan angin kt ctu nk dekat 45 min..Apehal? Padahal customer xsmp 5 meja pun. Sampaikan ada pakcik tu bangun sendiri g amik air.  Nak sound malas, nak panggil malas, nak angkat tangan pun malas ( malas betul aku ni kan?) Nasib baik supervisor dia nampak muka aku da cam singa Narnia tu. Terus smp air aku. Huh nak kena wat muka dulu baru nak ngantau makan. Sib baik aku bukan singa betul.

Hope sangat pihak Kluang Station ni pantau pergerakan business ni bukan apa, business da lama, sedap pulak tu, akibat service x CUN nti customer lari plak..sape susah? Yang pasti bukan aku la yang susah. Hua hua hua!!

Walau apapun yang terjadi, lambat ke cepat ke, aku tetap akan datang lagi melabuhkan pungkoq ku di bangku kayu mu kerana hanya di situ la adanya TEH AIS ku :)

1 comment:

  1. mmg kadang cam tu..
    kene byk sabar..
    bukan teh ais la.. TES AIS

    ReplyDelete